čtvrtek 30. května 2013

Balíme, mizíme

Konec dubna. Definitivně ukončená sezóna. Lyže zazimované. Sníh taje. Lidi mizí a Golden se maličko mění v město duchů. Balíme cajky a mizíme směr Tofino na Vancouver Island. Máme lehké problémy s majitelem. Neodpovídá nám na smsky. Nevzal si své peníze. Protože je to podivín, co nikdy není k zastižení, permanentně někoho posílá za sebe, aby s námi komunikoval, i když má naše emaily i telefonní čísla. Platíme mu jen půlku nájmu se zprávou, že druhá půlka je naše záloha. Byt jsme nezničili. Chováme se slušně. Chlapík nakonec zase posílá posla, jestli se stěhujeme pryč 15, že má jen půl nájmu. Píšu mu email, že Ian mu volal, já psala smsky a že druhá půlka nájmu je záloha. Odepisuje mi, že vše je ok, ale že mu musíme doplatit a že mu dlužíme peníze za vodu či co. Najednou. Smlouva jasně říká - poplatky v základní ceně. Rozhodli jsme se ho ignorovat, byt jsme perfektně uklidili a vypadli. Nevydržela jsem a napsala mu vzkaz ke klíči do obálky. Že vím, že toto není standartní postup, ale že on se nedá zastihnout. Takže pardon, že potřebujeme naše peníze. Už se nikdy neozval. Asi nás chtěl jen zkusit pumpnout. Některý lidi jsou fak kokosáci. Nicméně on od nás dostal všechny peníze a parádně uklizený bejvák. Není si na co ztěžovat. Děkuji za prima bydlení a prosím nikdy více ujetý vlastníky nemovitostí.
Proběhlo pár grilovaček, rozluček a prima večerů bez důvodů. Měli jsme hromadu jídla z Winstonu. Nakrmili jsme cca 25 lidí plus jsme díky tomu nemuseli tak 3 týdny na nákup. Makat v restauraci má své výhody!
Lyže jsou chrupat - dobrou noc!

Muži v akci :-D

Cedar Lake - je v půli kopce cestou na lyžovačku

No a konečně jsem viděla pořádnýho "traka"
Je čas jít. Tak pa Golden, když to vyjde budu zde příští zimu zas. Víza jsem vyplnila a zasala včas. Stálo mě to nervy. Nenávidím papíry. Hodně lidí mi s tím pomohlo a těm jsem vděčná. Odevzdání bylo za pět minut dvanáct. Letos se všichni zbláznili a šance víza opravdu obdržet je spíše nula. Tak jsem na to zvědavá, jak to dopadne. Za osm týdnů a mlačiko více budu vědět. Ale před pár dny jsem se vzbudila s zvláštním pocitem, že víza mám. Jsem zvědavá, co pro mě nebesa zase chystají tentokrát.

Žádné komentáře: