čtvrtek 30. května 2013

Den u řeky Columbie

Na ryby chodíme vcelku pravidelně, minimálně 3x v týdnu. Někdy jen na hodinku před tím, než se setmí. Někdy na celý den s více lidma. Což je přesně tento případ. Vyrazili jsem v bandě Taylor, Shona se psem Georgem, který je ale ona, plus my. Počásko zase krásné, proto se přeci chodí ven. Nebudu psát o dnech, kdy jsem seděla doma bo bylo pošmourno a koukala na Hobita či hezky a já se nemohla hýbat, protože mě boleli záda a Ian šel lyžovat sám. To nikoho nezajímá, ale nebojte se i takové dny tu jsou. Není jenom růžově. Ale zpět k dni u řeky Columbia do krásna. Konečně jsem vyděla Taylora v akci s jeho novým prutem. Zdá se mi to vcelku komplikované a je to hodně práce. Mám furt co dělat s normálním nahazováním. Sem tam cyhtám souseda po levici. Umím nahodit i 30m daleko, takže se držím od lidí dál. Ale už to lítá. Z čehož mám radost. Dneska jsme rybařili se psem. Chudák George nikdy neviděla pruty, tak je z toho zmatená. Ale zvykla si rychle. Dneska mě ryby zase tolik neberou. Rozdělávám se Shonou oheň, hrajeme si se psem a krafeme. Kluci někde rybaří spolu s Georgem. Den příjemně plyne. Není co bych vypíchla. Oheň, mraky, pes, druhej pes, lidi, holčička v dračím kostýmu s maminkou, další pes, více lidí, oheň, stavíme cosi z kamenů a kůry, hrajeme si s Georgem a francouzskou „Wajli“ (malý černý štěně). V goldenu jsou totiž dva psi jmém „Wajli“. Jednoho má francouzky mluvící páníček a druhého má anglicky mluvící páníček. Vlastně nevím jeslti to je pes či psina. Těžko říct. Opalovačka. Fučí. Žonglujeme s kamenama. Kluci dorybařili. Krafeme. Jdu rybařit. Jsem zpět. Smích. Štěkot … a tak to šlo asi 4-5 hodin. Čas sbalit a jít domů. Máme hlad.

Rozhodli jsme se uvařit Squids (nevím, co to je česky – chobotničky asi), které jsme koupili v TT marketu. Vaříme u Shony, která má k dispozici gril a zahrádku. Googlíme jak ty potvory čistit a vařit. Vše jsme našli. Normálně mají kost, co vypadá jak z plastu. Hustý. Uvařeno. Je to trošku žvejkavý. Zábava pokračuje s trochou vodky a džusem. Čas jít spát. Takových dnů by mohlo být více!

Žádné komentáře: