čtvrtek 30. května 2013

Wait a bit Creek

Ian má jedno prima místo, kam chodit na ryby a je to tam nejvíc nejlepčí. Mám to tam hrozně ráda. Jen mrkněte na fotky. Divočina. Viděli jsme jelena přeplavávat řeku, dravce, který se střemhlav spustil z nebe do řeky, zanořil se a vylovil rybu. Můžeme se tu kochat horama i pohledem na řeku s lesy. No a krom toho tu ryby koušou. Chytila jsem svou první rybu. Obrovský macek, který přetrhl vlasec. Vlasec byl do 3kg. Ryba byla obrovská. Jsem byla smutná, že mi utekla hlavně proto, že chuděra má v hubě furt tu obrovskou třpytku. S tím nebude lehký život. Ale možná se z té ryby stane módní hvězda ve světě pod vodou. A všechny budou chtít mít taky tak pěkný pearcing jako tahle. Krom toho to byla Ianova šťastná třpytka, na kterou chytil všechny ryby. Doma vyrobená ze lžíce. Ryby v tomhle kraji mají takovéhle třpytky nejraději. Po téhle zkušenosti Ian vyrobil dalších 5 třpytek do zásoby. Proč tolik? Daň za to, že tu jsou ryby, je kamenité dno. Skóre ztrát je tak 2-4 třpytky denně.
Do Wait a bit Creek jsme se vrátili několikrát. Je tu klid a pohoda. Chytila jsem tu svou první „velikou“ rybu. Popravdě omylem. Nahodila jsem novou třpytku, co Ian vyrobil den před tím. A říkám si. „Co je tohle za třpytku, nejdřív se sekla a teď se nedá ani navíjet. Pokračuji v činnosti a přemýšlím, že tahle třpytka je fakt nějak těžká. Koukám do vody a na konci je rybka. Taková maličká oproti té s pearcingem. Až teprve teď mi došlo jakého macka jsem měla na háčku a je mi líto, že jsem ho neulovila, že se nezbeda utrhnul. Rybu Ian klepnul. Vykuchal. Oou. Je plná jiker. Ian je zpruzen. Vyhazuje jikry. Přihazuju je zpět s ideou, že když už jsme tu nebožačku kuchli, že bychom je měli zpracovat. Úkol dne – domácí kaviár. Trošku googlíme a už to víme. Kaviár vyroben. Bylo to mňam. Hlavně čerstvé a výživné. Mě nejvíc chutná s trochou majolky na listu salátu. Vyrábění kaviáru byla spíše kultura k večeři, která se konala u Pat a Jill. Dorazil James a Mike. Thaiská kuchyně mě čím dál více začíná zajímat společně se sushi. Budu se na to muset zaměřit více.

Žádné komentáře: